Image Map

2013/01/15

We Heart It favorites #1 januari 2013




Yep, het is een verslaving, een verslaving op hoog niveau. Elke morgen, middag en avond kijk ik wel even op We Heart It. Het is een soort therapie. Als je je even slecht voelt, kijk je even of er afbeeldingen zijn die bij je stemming passen, het laat je beter voelen. Het zet weer een glimlach op mijn gezicht.



Het is tot mijn dagelijks ritueel gaan behoren. Even kijken onder het tanden poetsen of als je concentratie op is onder het huiswerk maken en als ik eigenlijk al moet slapen. Nee, het is niet goed voor mijn nachtrust, maar ik voel me er beter door, voor heel even en dan begint het weer opnieuw...
Jullie hoeven jullie er geen zorgen om te maken met mij gaat het goed, maar het is een wereld waarin je je problemen voor een klein moment kunt vergeten. Ik heb mijn favorites van de afgelopen tijd samengesteld, een kijk in mijn persoonlijkheid. Enjoy!

















Did you enjoy it? Ik denk erover na om er een vaste rubriek van te maken. Let me know!

Liefs,
Melanie



Follow my blog with Bloglovin




1 opmerking:

  1. Ik herken het heeel erg haha. Wat een superlief katje op dat laatste plaatje; aaahw. Ik vind de Shakespeare quote ook erg mooi; het is zo waar. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast héél erg bedankt voor de lieve reacties. Ze zijn altijd welkom!