Image Map

2013/08/28

Long time no see, WeHeartIt favorites #5


Ja, ik ben zo goed als terug op deze aardbol! Volgens mij ben ik nu twee maanden (!) afwezig geweest op dit blog, maar dat betekent niet dat ik de andere blogs niet heb gelezen. Ik kreeg mezelf gewoon niet zo ver om artikels te typen en foto's te maken. En nee dat komt niet door jullie, dat zijn wat persoonlijke redenen die ik liever niet op het wereld wijde web zet. Nu ik terug ben zul je niet elke dag een artikel kunnen verwachten, maar ik zal proberen het rustig op te bouwen en één artikel per week te plaatsen. Ik hoop jullie nog vaker terug te zien op Lost & Alone. Vandaag heb ik ook een nieuwe WeHeartIt favorieten voor jullie en om de verloren tijd op te vullen heb ik het een beetje persoonlijker gemaakt. Enjoy the pictures! (:

Op de bovenste foto links, zie je een van mijn favoriete films. Ik heb 'm daarom ook al heel vaak gezien (denk hierbij aan een getal rond de 20 of meer..) en hij blijft elke keer leuk en zie ik dingen die de film zo bijzonder maken. Weten jullie welke film het is uit 1987?

Jullie kennen haar wel Lilly Collins, zij is de hoofdpersoon in de nieuwe film The Mortal Instruments. Ik ben al een tijdje helemaal gek van haar. Haar uitstraling en persoonlijkheid spreken me gewoon heel erg aan. 

  
Het lijkt me zo heerlijk om met een paar vriendinnen langs de westkust van de USA te reizen. Het enige wat ik dan zou meenemen is een tentje, mijn kleren en een fotocamera om alle mooie en ontroerende momenten vast te leggen. Back to the basics!

Heerlijk om weer terug te zijn. Ik hoop dat jullie er ook zo over denken. Laat me maar weten als jullie nog leuke ideeën hebben voor de site of voor de sieradenpagina!

XOX,
Melanie


De plaatjes die gebruikt zijn komen allemaal van WeHeartIt, klik hier om naar mijn Heart-pagina te gaan. Hier kun je alle foto's met bron vinden.

1 opmerking:

  1. Ja daar ben je weer :) I missed you!
    Tuurlijk weet ik van welke film het is: Dirty dancing natuurlijk!
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast héél erg bedankt voor de lieve reacties. Ze zijn altijd welkom!