Image Map

2013/07/07

The first ten songs that play when I put my iPod on shuffle



























Vandaag voor jullie vanuit het zonnige zuiden, met maar liefst 28,5°C in de schaduw, een update van mijn persoonlijke zomer. Op deze zonnige dag wordt door mij veel muziek geluisterd en staat mijn iPod uren achter elkaar op shuffle en repeat. Welke nummers komen als eerste als ik mijn iPod op shuffle zet?



Voor de geïnteresseerden heb ik de link naar de YouTube video er maar bij gezet, dat is wat makkelijker. Hopelijk weten jullie nu weer een heel klein beetje meer over me. Geniet nog van het mooie weer!

xox,
Melanie

2 opmerkingen:

  1. Leuke muziekjes :) ik heb tegenwoordig geen itunes meer op mijn computer en ik ben bovendien veel te lui om muziek te downloaden. Daarom synchroniseer ik mijn Ipod tegenwoordig met mijn zusjes computer. Dat was misschien iets minder verstandig want als ik mijn Ipod op shuffle zet komt one direction als eerste!

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast héél erg bedankt voor de lieve reacties. Ze zijn altijd welkom!